1. Stajın işletmede yüz yüze veya proje/ödev yükümlülüğü şeklinde yapılacağına ilişkin dilekçe
http://www.ortacamyo.mu.edu.tr/tr/staj-evraklari-20202021-5333 adresinden çıktı alınarak doldurulup imzalandıktan sonra dys.mu.edu.tr üzerinde aktif dersler içinden “Meslek Stajı” dersine yüklenecektir.
2. Staj kabul formu iki nüsha halinde
http://www.ortacamyo.mu.edu.tr/tr/staj-evraklari-20202021-5333 adresinden temin edilecektir. Formun ilgili kısımları staj yapılmak istenen işletme tarafından doldurtulmalıdır.
3. İşletmeye onaylatılan staj kabul formları 10 Mayıs 2021 tarihine kadar öğrenciler tarafından dys.mu.edu.tr üzerinde aktif dersler içinde yer alan “Meslek Stajı” dersine yüklenecektir.
4. Staj dosyası öğrenci işlerinden elden ya da
http://www.ortacamyo.mu.edu.tr/tr/staj-evraklari-20202021-5333 adresinden temin edilecektir. İnternet adresinden temin edilen staj dosyası öğrenci tarafından çıktı alınarak ciltlenecektir (tercihen spiral cilt).
5. Staj dosyası ve staj kabul formlarının fotoğraflı olması zorunludur.
6. Öğrenciler staj dosyalarını danışman öğretim elemanının talimatlarına uygun olarak doldurmalıdır. Danışman öğretim elemanları staj dosyalarının doldurulmasına ilişkin çevrim içi (dys veya zoom üzerinden) bir toplantı düzenleyerek danışmanı olduğu öğrencilere duyuracaktır.
7. Herhangi bir sebeple stajını yarıda bırakan öğrenciler staj sigortalarının kesilebilmesi için durumlarını
en geç 3 üç iş günü içinde doğrudan Yüksekokulu arayarak ya da faks yolu ile dilekçe göndererek
öğrenci işlerine bildirmelidir.
8. Öğrenci herhangi bir nedenle sağlık raporu alması durumunda öğrenci işlerini en kısa sürede bilgilendirmelidir.
NOT: Uzaktan eğitim yöntemiyle staj yapacaklar için daha sonra bilgilendirme yapılacaktır.